Ei Gude, hier bei de Enlightened Mittelhessen


Wer mir sin

Mir sin e lokale Community von Spielern und für Spieler von de Enlightened Truppe von dene dem Augmented Reality Spiel Ingress, un mache hauptsächlich in Mittelhesse rum.

Wann Du mit offenen Aache unnerwegs bist und dei Herz am rechte Fleck hast, dann biste bei uns genau rischdisch  - bei de Erleuchtete.

Du musst nämlich wisse, des das da drausse alles annerscht iss, als mir all denge. Um die anner Macht, die da um uns rum iss, un uns beeinflusse könnt, erkenne zu könne, musst du dir e Äpp aus em Store off dei Smartphone laade, dann  wählste die grie Seit aus und plötzlich biste midde drin, im Ingress.

Off keen Fall derfste die blau Seit auswähle, sonst kommste zu dene Mäckeser vom Widerstand un des wolle mer doch all nedd, gelle?

Auf, mach mit!

Also du musst wisse, dass die Seit hier nur als Anlaufpunkt do is, weil eigentlich schreiwe mir in unserer Google+ Community oder tschädde unnernanner üwwer den Messenger Google Hangouts.

Daher geht des gar nedd annerscht als dass du en Google+ Account hast und die Äpp Google Hangouts installiert hast, wann Du mit uns anbänneln willst.

Damit uns de Feind nedd ausspioniert, bei dem was mir so treiwe, ham mir e geschlossene Community. Mir freue sich awwer iwwer jeden der da bei uns mitmache will. Bitte sei so gut un stell gleich en Beitrittsantrach off der Community Seit, mir komme dann zackich uff dich zu.

 



Mir ham ufflerichen Spass, bei dem was mir so treiwe

Mir spiele Ingress, treffe uns e mol uff en Äppler und sinn dabei viel an de frisch Luft, um die Welt um uns herum zu erforsche un mir wisse: "Des do drausse iss annerscht als wie es zu sei scheint.